söndag 29 maj 2011

Gymnasietiden går mot sitt slut

Gymnasietiden börjar gå mot sitt slut och nästa fredag är det dags för mig att ta studenten! Galet! På onsdag är det skattjakten och det är väl då studentveckan börjar. Jag minns första dagen jag träffade min klass, och första tanken var "shit, bara killar, hur ska detta gå?" Haha, det har varit tre galna år med klassen men jag är ändå glad att jag inte bytte. Att få komma till skolan och skratta varje dag, även vissa dagar skratta så man gråter är faktiskt en skön känsla. Även om klassen oftast är helt sjuk i huvudet är det väldigt skoj att gå till skolan och träffa klassen, man vet aldrig hur skoldagen blir. Vad jag gör till hösten är inte säkert alls, jag tar dagen som den kommer och hoppas att jag inom snar framtid skaffar ett jobb eller kommer på vad jag vill göra av mitt liv.

Foto:Karin Carlsson

1 kommentar: